Aurinkoa lasissa

maanantai 13. kesäkuuta 2016

Ensimmäinen aamu ns. lomalaisena omassa kodissa. Pyörätin sen kunniaksi aivan täydellisen aamupalamehun sekä välipalasmoothien. Aurinko helli ainakin mun mieltä, joskaan ei niinkään kroppaa :D

Meidän takaterassi on aivan mun happyplace. Aamusella on ihana istuskella ja juoda aamukahvit kun katosta on vielä varjoa kasvoille, mutta varpaat saa lämmetä auringossa. Uudella mehulingolla sain sellasen vitamiiniherkkupommimehun, että ei tarvii mitään purkkivitskuja enää ottaa.

Mehuun laitoin appelsiiniä, kurkkua, limeä, sitruunaa, lehtikaalia, tomaattia sekä porkkanaa ja omenaa. Suosittelen kaikille. Niin terveellistä ja vielä se maku, nam!




 Välipalaksi kaipaan jotain raikasta ja tuoretta. Mähän voisin siis elää vesimelonilla :D Mutta josko vähän vaihtelua kuitenkin näihin aterioihin. Teen paljon smoothieta, usein aika samanlaisia. Mutta nyt oon jäänyt aivan koukkuun tähän uuteen, mutta niiiiiiiin perusohjeeseen. Alprolla on niin hyvä GO on- rahka (joskin kallis), mutta siis kaurapohjainen. Laitan jäisiä mansikoita, rahkaa ja kunnon nipun tuoretta minttua ja avot. Ei voisi olla parempaa. Tänään puristin limen mehuakin sekaan, mikä on myös yksi mun lempi mauista. Toimii!!



                                                         Aurinkoista maanantaita kaikille!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

 

Just Mun Tuulia © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger