On tää aika sekavaa aikaa

sunnuntai 8. tammikuuta 2017

Ulkona on niin kaunista, että lakaisin lumet yöpaidassa, ihan vaan siks että sinne oli päästävä. Siellä on -10C. Hups!

Mun sisko oli meillä kylässä, ja rentouduin niin että nukuin päiväunet. Se on paljon! Kuinka voi oma sisko olla niin rakas. 
On muuten ihana huomata, kuinka elämässä ihmissuhteet kehittyy. Läheisistä tulee vielä läheisempiä. Toinen siskoni on auttanut ajatuksissani mua tosi paljon viime aikoina. Siitä tulee mahtava olo. Että mun rakas sisko, tulee vieläkin rakkaammaksi ja jotenkin se avun saaminen tuntuu ihan mahtavalta. 


Vietettiin ihanaa joulunaikaa Pyhä-tunturilla, käytiin hissillä siellä aivan laella ihailemassa näkymiä. Suomen luonto on oikein talvisena niin kaunis! 

Niin paljon on tapahtunut. En meinaa perässä pysyä. 

Sellasseen huomion oon tehnyt, että mun mukana elää jatkuva ikävä. 


Mutta myös aika voimakas toivo huomisesta. Se on ollut todella mielenkintoista huomata. Elämä ei ole ollut helpointa viime aikoina. Enkä ole kauhean positiivinen luonne. Yllättävän toiveikkaana kuitenkin suhtaudun huomiseen. 

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

 

Just Mun Tuulia © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger